poniedziałek, 19 stycznia 2015

0) Pierścionek z ametystem

Prawdziwa Miłość. Takie ładne określenie. Wieczna miłość. Również piękne. Albo nigdy nic nas nie rozdzieli. Może słodkie, ale dosyć głupie. Wszystko będzie dobrze. Tak, Fred, dalej pamiętam. Dalej kocham. Miłość. Coś co wciąga bez opamiętania. Takie niezwykłe uczucie.
***
Dalej idę, nie ważne, że leje deszcz. Dojdę tam. I to ma być maj? Chyba raczej listopad. Dlaczego to miejsce, jest tak daleko od mojego domu. Ironia. Wreszcie ta głupia, niska, wiecznie zacinająca się furtka. Dalej tymi wąskimi alejkami, w których plątaninie zgubiłam się nieraz. Wreszcie zimna, kamienna ławka, na której siadam. Patrzę się w kawałek kamienia, jak głupia. Odgarniam włosy ręką i widzę pierścionek. Pierścionek z ametystem. Pierścionek, od którego prawie wszystko się zaczęło.
______________________________
Oto prolog. Beznadziejnie krótki, ale taki właśnie miał być. Nie lubię pisać długich. Szablon zmieniony, bo tamten dawał po oczach. Poszukam czegoś znośnego, na szablon przejściowy, a już niedługo zamówię szablon ;) Rozdział 1 w tym tygodniu =3

Luna

No, a tu pierścionek :*            

19 komentarzy:

  1. Świetne, świetne, świetne!
    Dawaj mi kolejny! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi się podobało. Jestem ciekawa ciągu dalszego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący i tajemniczy...
    Takie historie lubię
    To czekam na następny
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się ciekawie :) Rozumiem, że cała opowieść będzie z punktu widzenia Angeliny? Uwielbiam narrację pierwszoosobową, to tak jakby ktoś siedział obok ciebie i opowiadał ci swoją historię :3
    Uwielbiam symbol nieskończoności zamiast zwykłego kursora ^^
    Pozostaje mi chyba tylko czekać na następny rozdział :)
    Całusy,
    Ciocia Bella ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o narrację to w większej, większości TAK! Ja też ją lubię ;)Na rozdział musisz niestety jeszcze poczekać :(

      Luna <3

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba Luna! <3333333333
    Musisz dodać nowy dzisiaj! >_<
    Hmm... Wybacz że tak krótko ale wytwór szatana - zwany matmą - mnie wzywa >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że musisz tylko czekać :( Dzięki :)

      Luna

      Usuń
  6. Hm... Po raz pierwszy stykam się z tym paringiem. Koniecznie będę wpadać i czytać, bo prolog mnie zaintrygował.
    Dora <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie? Genialnie!
      Ja nie mogę właśnie poznałaś moje imię!

      Luna

      Usuń
    2. Coś mi się z tego koma wycięło :/

      Usuń
    3. Mary :* Moje imię <3

      Usuń
  7. Aaaaaaaaaaa...
    Fred <3 Moja ukochana postać z HP. Będę czytać. Prolog mnie zaciekawił. Czekam na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuuuu, zapowiada się ciekawie! :)
    Czekam na rozdział! Powiadomisz mnie u mnie? Nie chcę przegapić! :)
    http://www.druga-polowka-lily.blogspot.com/

    Pozdrawiam
    Panna Nikt

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się prolog bardzo podobał. Moim zdanie prologi powinny być krótkie, treściwe i wprowadzać czytelnika w opowiadanie, a Tobie się to udało. Wszystko zaczęło się od pierścionka. Jestem ciekawa tej historii. :*
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń